
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ je vrhunski športni avtomobil, ki združuje izjemno zmogljivost in eleganco. Ta model se ponaša s trilitrskim turbobencinskim motorjem, ki razvije kar 270 kW (367 KM) moči in 500 Nm navora. Moč se prenaša na vsa štiri kolesa preko samodejnega menjalnika AMG SPEEDSHIFT MCT 9-stopenjskega športnega menjalnika, kar omogoča izjemno pospeševanje in dinamično vožnjo
Oblikovanje in notranjost
Zunanjost Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ odraža značilnosti tipične za AMG, s športnimi linijami in aerodinamičnimi elementi, ki zagotavljajo optimalno potisno silo. Notranjost je zasnovana za udobje in športnost, opremljena z visokokakovostnimi materiali ter naprednimi tehnologijami, vključno z multimedijskim sistemom MBUX
Tehnologija in varnost
Avtomobil vključuje številne napredne funkcije, kot so aktivni zavorni asistent, ki pomaga preprečevati nesreče, ter paket AMG DYNAMIC PLUS, ki izboljšuje vozno dinamiko. Štirikolesni pogon 4MATIC+ omogoča prilagodljivo razporeditev navora med sprednjo in zadnjo osjo, kar povečuje stabilnost in okretnost vozila
Zmogljivost
GT 43 4MATIC+ se lahko pohvali s pospeškom od 0 do 100 km/h v samo 4.9 sekunde ter največjo hitrostjo do 270 km/h. Ta zmogljivost je podprta z dinamičnimi motorni nosilci, ki optimizirajo povezavo med motorjem in karoserijo za vrhunsko vozno izkušnjo36.
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ tako predstavlja popolno kombinacijo zmogljivosti, udobja in napredne tehnologije, kar ga postavlja med vodilne v segmentu športnih avtomobilov.

Kako se razlikuje Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ v pogonu od drugih modelov
Mercedes-AMG GT 43 se razlikuje od močnejšega brata AMG GT 63 po številu valjev, saj ima šestvaljni motor namesto V81. GT 43 ima 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik, ki proizvede 270 kW (367 KM) moči in 500 Nm navora. Za razliko od nekaterih drugih modelov, ima GT 43 električni turbopolnilnik, tehnologijo razvito za dirkalnike Formule 1, ki zmanjšuje “turbo luknjo” in povečuje odzivnost motorja pri nižjih hitrostih. Ta električni turbopolnilnik je mogoč zaradi 48-voltnega električnega sistema, ki zagotavlja dodatnih 10 kW (14 KM) moči v kratkih intervalih. Medtem ko ima AMG GT 43 pogon na zadnja kolesa, različica 4MATIC+ omogoča prenos moči na vsa štiri kolesa preko 9-stopenjskega samodejnega menjalnika MCT



Kateri so glavni razliki v izgledu Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ v primerjavi z drugimi modeli
Oblikovalci so želeli, da bi bil AMG GT 43 vizualno manj agresiven in bolj eleganten. Zato so blatniki spredaj in zadaj manj napihnjeni. Zračniki na sprednjem odbijaču imajo drugačno obliko, tudi zadnji odbijač je malenkostno drugačen, izpušne cevi pa so okrogle in ne trapezoidne oblike kot pri različicah z motorjem V8.
Mercedes AMG GT 43-MATIC
Mercedes-Benz AMG GT 4-vratni Coupe Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ |VIRTUAL|MAT|ALU21|TOP|